photofridah

Alla inlägg under juli 2011

Av Frida Hallengrd - 25 juli 2011 23:49

 

Lite uppdatering nu då!

Annabelle har ledinflammation vid hoven och går på medicin nu i en vecka, sedan återbesök hos veterinären... great!

Jag ska va med Martha i mon (tisdag), och jag tror vi kommer sova över också! 

Jag har planerat lite till hbgfestivalen! fett. 

Mimmi är på g med en ny kille (a. 

&jag e fortfarande singel ! :@ 

jag har skaffat imvu, och är nörd på det, men det funkar inte nu, vet inte vad. 

mitt objektiv är på lagning, och så har man köpt ett sigma 70-300! kommer i mon (tis) eller på onsdag :)

jag har varit på ullared och handlat, kommer kanske bilder ngn gång när jag kan fota dt xd 

och just nu sitter man & har tråkkkkkkk,, och är rädd! anledningen får ni fråga om asssååå! :D 

just nu har jag bara lust för att skriva en hel jävla bok ! ^^ men det pallar jag nt.

jag har också fotat vicky :)

jaja, ha de gött, pözz
















Av Frida Hallengrd - 19 juli 2011 23:20

Jag suger på att blogga. Det är kul, men har inget att skriva om. 

Men tänkte skriva nu. Men vet inte om vad. Typ, jag vill på ridläger igen, saknar det som fan.

Juste , ska ringa veterinär i mon, Annabelle är fortfarande halt sedan förra veckan. Inte bra. 

Idag har man ridit med Mimmi och Jonna. Efter det så gick vi och tittade på moppe. Vet inte riktigt om jag ska ha den ^^ hihi

Imorgon ska jag med Frida till Carmuffe :) hoppas hon får rida honom. 

 nu kmr jag inte på mer, pöss

Av Frida Hallengrd - 17 juli 2011 00:02

ni har lärt mig vad ordet kärlek betyder.


 

Av Frida Hallengrd - 9 juli 2011 20:51

hej ! är hos mormor, hon har ingen dator och mammas mobil har cepat ett tag.men jaja, kan nu göra en litenuppdatering verkar det som. jag har inte gjort så mycket än , men i mon ska jag upp tidigt för att fota starten på vansbro simmet. men ha de gött, puss

Av Frida Hallengrd - 7 juli 2011 18:31

hejsan! :)

nu sitter man här på en buss och bloggar med datorn... gratis trådlöst internet ni vet ;)

man har suttit i ett tåg utan AC, så man är rätt varm! men det är lagom kallt på bussen iaf! :)

nu ska man sitta här på bussen en timme innan man är framme ;/


jaja , jag har ju datan! ;)


  

(favoritbild i repris)

Av Frida Hallengrd - 6 juli 2011 22:37

hejsan! :)

idag har man varit med frida igen. först var vi hos carmuffe, duschade honom lite. vi putsade även hans träns :) haha frida ska putsa sadlarna nästa vecka, men då följer inte jag med! xd

sedan var man ner till annabelle för att se om hon fortfarande haltar, och det gör hon, mycket. om hon haltar när vi kommer hem nästa vecka blir det vetrinären! :( stackars ponny, undrar vad hon har gjort!

om jag har tur kan jag kanske blogga lite från mammas mobil i morgon, ska iväg. vi får hoppas & se! :) men då blir det inge bilder, bara text, om det är ok? :)


--------------------------------------------------------


I've been crushed, beaten down
Still I'm hopelessly in love.


Av Frida Hallengrd - 5 juli 2011 23:36

jag och mamma var på rosfestival , här kommer de bästa bilderna, eller som jag tyckte blev bra iaf!   



 



 




 




 

Av Frida Hallengrd - 5 juli 2011 23:19


De nog härligaste namnen på gator va? :)



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards