photofridah

Alla inlägg under september 2011

Av Frida Hallengrd - 30 september 2011 23:00

hejhoppgummisnopp! 

sitter nu här & lynnar på musik, lyssnar på svennebanan! :D fett länge sedan..,


har varit med frida idag, hon följde med när jag skulle rida, för allt typ klabba sig i skolan idag, för vi hade skoljoggen.., suuug., 

vi hoppade lite, först med dressyrsadlen, men det sög, så vi hoppade barbacka, hoppade 80 cm bara, annabelle var redan lite för trött för att hoppa högre, så det blev inte högre ♥


även om jag & frida va i stallet han vi fota först lite, kan ladda upp några få bilder, tack för hjälpen frida för hjälpen! ♥


     

Av Frida Hallengrd - 28 september 2011 21:42

va med zahra idag, åkte in till familia så hon kunde köpa sina jävla cheesburgare xd 

haha sedna åkte vi snabbt till andy & red en sväng, fyfan va ont i fötterna jag har, jag har skostorlek 41, & jag fick använda ett par 38:or -.-jaja, sånt är livet..,

zahra schölin halse, jag älskar dig!♥


Av Frida Hallengrd - 27 september 2011 21:49

hejhopp! har varit med michaela idag, fett nice! :) ♥

tack för dagen micki! :) 

hinner inte nlogga mer if´dag, så pözz.

 

Av Frida Hallengrd - 26 september 2011 21:40

beställt nya kläder, vad tycks? :) 


     

Av Frida Hallengrd - 26 september 2011 20:33


 

Av Frida Hallengrd - 26 september 2011 11:59

nu sitter jag i skolan i gen, öööööh, jag hatar skolan -.-'

idag känner jag för att göra allt, typ! jag känner för att rida, samtidigt som jag vill festa! vafan, det va fan 700 år sedan jag festade! -.-

men jag är mer på rida humör.

sak samma, nu ska jag göra annat, byebye biiatch

Av Frida Hallengrd - 25 september 2011 19:20

nu har man flyttat annabelle till nygård. skitkul! alla är så snälla mot mig. 

blir att rida i mon,om jag inte har för mycket läxor, men jag hoppas jag hinner båda :)

har jobbat nu i en timme med svenskan, för det behövs! 


Av Frida Hallengrd - 23 september 2011 21:14

tja! 

va en liten stund med frida, jag hade lovat rille att spela mw2 online med honom ett tag, så jag & frida gjorde det. men simon och benjamin var också med. jag och frida bara ägde skiten ur dem! :D hihi (a.

jag döpte även om alla, rille har kallats Korken ett tag, sedan fick simon heta lill simon, för han var 98:a , och Benjamin fick heta benne banan xd (yyyy)

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards