photofridah

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

prao, dag 1.

Av Frida Hallengrd - 7 november 2011 21:33

idag har man varit på första praodagen, det var helt ok! guud, det var längesedan jag mockade & så mockade jag i torv tror jag det hette för första gången! xd det var lite lättare än vad trodde;p vi skulle fixa lite med fölen, men det hann vi inte så det tar i i morgon, om vi får tid över ^^sedan gjorde vi og inte mycket mer, tog in hästarna och gav dem mat & lite sånna saker! tog inte så många bilder, man jag kan säkert ladda upp någon, men det blir ingen idag, FÖR NÅGON HAR SLARVAT BORT KAMERAJÄVLEN , SÅ JAG HAR PANIK! JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA FÖRRENS DEN ÄR HITTAD! OMG.., JAG HAR JU GLÖMT DEN I STALLET!!!!!!! :'(( JAJA JAG VET VAR DEN ÄR. OCH DEN LIGGER I SÄKERHET. & nu har jag & pappa letat som dårar, så nu är han happyface (NOT). jaja... han får sova bort ilskan. 

hmm. känner för att fota, vill till london eller new york, kanske t.o.m till paris igen? det var ju kul, men vill hellre dit med kompisar än med familjen.. *host*

jaja men så är det, jag vill helt enkelt inte vara med familjen längre, jag vill vara med kompisarna! me ndet accepterar inte morsan...: så jag får väl se vad som händer på sportlovet, mimmi vill ju med mig upp dit, för gustav ska ha anton med, men jag vet inte om alice kommer med, sedan har mamma & pappa linda & jag ingen.... :(

menmen... ska sova nu! 


puusss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Hallengrd - 1 januari 2012 22:15

                         

Av Frida Hallengrd - 24 december 2011 23:11

Fett gött ! Har fått en ajfån 4s, ! Fick även en massa andra saker,, som en ascool julgranskula som ser ut som en uggla, en värmesäck som ser ut som en uggla, uggle näsdukar, uggle klämmor, pengar, något mög till cykeln x3 jaha, ha det göttans! ...

Av Frida Hallengrd - 22 december 2011 16:12


  hejhej! sitter i soffan med datorn i knät och är typ sjuk, hostar som fan och fryser och är varm om fingrarna, de är jag aldrig, jag är som en rökare, de har alltid kalla fingrar x3 har typ sjukt tråk, så svarar på lite frågor igen x3   ...

Av Frida Hallengrd - 19 december 2011 22:04

Tre våldtäktsmän hade blivit dömda till kastrering. De stod nu nervösa utanför dörren hos ” bödeln”. Den förste gick in och de andra två stod utanför och lyssnade spänt. Det hördes ett utdraget aaaaaaaaaaajjjjjjj när kastreringen utfördes...

Av Frida Hallengrd - 8 december 2011 21:18


hejsvejs!  har typ as tråkigt?! jag vet nt vad jag har en blogg till egentligen... det är bra att ha när man behöver skriva av sig, men ja. jag vet ju nte vad jag ska skriva? ni MÅSTE tipsa mig! ni måste även tipsa mig om vad jag kan fota? jag börj...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards