photofridah

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

bara för att jag har tråk.

Av Frida Hallengrd - 30 november 2011 21:46

Under det senaste dygnet har du..
Kysst någon? - nej xd
Gråtit? - nej
Skrattat?  ja
Ätit? - ja
Sovit? - nje
Rökt? - nej
Varit full? - nej?

Namnet på nån..
Du saknar?Clara Nilsson
Som är snygg? - Johan Karlsson ^^
Du älskar? - alla mina vänner och hästen :)
Du inte kan leva utan? - mamma & pappa :)
Du hatar? - typ, en kille? xd
Som är rolig? - Frida Bäcklund
Som går dig på nerverna? - sånna jävlar som inte fattar att jag inte vill höra av honom.

Om du..
Ägde alla pengar i världen..? - köpt kamera saker, men köpt en jävla massa kläder, smink och andra accesoarer xd
Var cancersjuk och bara hade två månader kvar att leva..? - levt livet :)
Bara fick ta med en sak till en öde ö, vadå? - en båt så man kan åka hem?!

Färg på..
BH? - rööösa :)
Trosor? - mörk-lila :)
Tröja? - vit, med en uggla på :)
Ögon? - blå-grön-brun
Hår? - blond

Är du..
Kär? - nje..
Snygg? -haha, enligt Johan K, & en jävla massa andra är jag xd
Ful? - det tycker jag! :)
Fjortis? - nej?
Bög? - afan!

Gillar du..
Någon? - nja, ja
Godis? - nje
Film? - jaaaaaa
Cider? - jaaaaa
Brunetter? - YAY! :D

Har du..
Varit full? - mhm
Rökt? - kanske ;)
Svikit nån? - vet inte.
Blivit sviken? - jepp
Haft sex? - nope
Tröttnat på frågorna? - typ, ja
Skurit dig nån gång? -mhm


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Hallengrd - 1 januari 2012 22:15

                         

Av Frida Hallengrd - 24 december 2011 23:11

Fett gött ! Har fått en ajfån 4s, ! Fick även en massa andra saker,, som en ascool julgranskula som ser ut som en uggla, en värmesäck som ser ut som en uggla, uggle näsdukar, uggle klämmor, pengar, något mög till cykeln x3 jaha, ha det göttans! ...

Av Frida Hallengrd - 22 december 2011 16:12


  hejhej! sitter i soffan med datorn i knät och är typ sjuk, hostar som fan och fryser och är varm om fingrarna, de är jag aldrig, jag är som en rökare, de har alltid kalla fingrar x3 har typ sjukt tråk, så svarar på lite frågor igen x3   ...

Av Frida Hallengrd - 19 december 2011 22:04

Tre våldtäktsmän hade blivit dömda till kastrering. De stod nu nervösa utanför dörren hos ” bödeln”. Den förste gick in och de andra två stod utanför och lyssnade spänt. Det hördes ett utdraget aaaaaaaaaaajjjjjjj när kastreringen utfördes...

Av Frida Hallengrd - 8 december 2011 21:18


hejsvejs!  har typ as tråkigt?! jag vet nt vad jag har en blogg till egentligen... det är bra att ha när man behöver skriva av sig, men ja. jag vet ju nte vad jag ska skriva? ni MÅSTE tipsa mig! ni måste även tipsa mig om vad jag kan fota? jag börj...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards