photofridah

Alla inlägg under november 2011

Av Frida Hallengrd - 30 november 2011 21:46

Under det senaste dygnet har du..
Kysst någon? - nej xd
Gråtit? - nej
Skrattat?  ja
Ätit? - ja
Sovit? - nje
Rökt? - nej
Varit full? - nej?

Namnet på nån..
Du saknar?Clara Nilsson
Som är snygg? - Johan Karlsson ^^
Du älskar? - alla mina vänner och hästen :)
Du inte kan leva utan? - mamma & pappa :)
Du hatar? - typ, en kille? xd
Som är rolig? - Frida Bäcklund
Som går dig på nerverna? - sånna jävlar som inte fattar att jag inte vill höra av honom.

Om du..
Ägde alla pengar i världen..? - köpt kamera saker, men köpt en jävla massa kläder, smink och andra accesoarer xd
Var cancersjuk och bara hade två månader kvar att leva..? - levt livet :)
Bara fick ta med en sak till en öde ö, vadå? - en båt så man kan åka hem?!

Färg på..
BH? - rööösa :)
Trosor? - mörk-lila :)
Tröja? - vit, med en uggla på :)
Ögon? - blå-grön-brun
Hår? - blond

Är du..
Kär? - nje..
Snygg? -haha, enligt Johan K, & en jävla massa andra är jag xd
Ful? - det tycker jag! :)
Fjortis? - nej?
Bög? - afan!

Gillar du..
Någon? - nja, ja
Godis? - nje
Film? - jaaaaaa
Cider? - jaaaaa
Brunetter? - YAY! :D

Har du..
Varit full? - mhm
Rökt? - kanske ;)
Svikit nån? - vet inte.
Blivit sviken? - jepp
Haft sex? - nope
Tröttnat på frågorna? - typ, ja
Skurit dig nån gång? -mhm


 

Av Frida Hallengrd - 8 november 2011 19:24

varför har kanmeran blivit så dålig? den tar förtusan inga bra bildeer länge. men ska be mamma och pappa lämna in den på rengöring, för det ska egentligrn göras 2 ggr om året (a)

sitter nu hemma i soffan med en kopp varm choklad med marsmallows  myyyysigt!

 

Av Frida Hallengrd - 7 november 2011 21:33

idag har man varit på första praodagen, det var helt ok! guud, det var längesedan jag mockade & så mockade jag i torv tror jag det hette för första gången! xd det var lite lättare än vad trodde;p vi skulle fixa lite med fölen, men det hann vi inte så det tar i i morgon, om vi får tid över ^^sedan gjorde vi og inte mycket mer, tog in hästarna och gav dem mat & lite sånna saker! tog inte så många bilder, man jag kan säkert ladda upp någon, men det blir ingen idag, FÖR NÅGON HAR SLARVAT BORT KAMERAJÄVLEN , SÅ JAG HAR PANIK! JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA FÖRRENS DEN ÄR HITTAD! OMG.., JAG HAR JU GLÖMT DEN I STALLET!!!!!!! :'(( JAJA JAG VET VAR DEN ÄR. OCH DEN LIGGER I SÄKERHET. & nu har jag & pappa letat som dårar, så nu är han happyface (NOT). jaja... han får sova bort ilskan. 

hmm. känner för att fota, vill till london eller new york, kanske t.o.m till paris igen? det var ju kul, men vill hellre dit med kompisar än med familjen.. *host*

jaja men så är det, jag vill helt enkelt inte vara med familjen längre, jag vill vara med kompisarna! me ndet accepterar inte morsan...: så jag får väl se vad som händer på sportlovet, mimmi vill ju med mig upp dit, för gustav ska ha anton med, men jag vet inte om alice kommer med, sedan har mamma & pappa linda & jag ingen.... :(

menmen... ska sova nu! 


puusss!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards